![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hoi rich,
Bedankt voor de reply, ik hoop dat de final jou ook zal bevallen ![]() Take care |
|
|||
|
|||
![]()
Ja zal toch wel.. :-) ik persoonlijk ben niet zo van de felle kleurtjes etc maar dat doet niets af aan het final plaatje. Dat is een persoonlijk voorkeur.
Trouwens de mond vind ik iets minder goed van vorm. De vrouw heeft nu iets meer weg van een oost Duitse beton vlechtster... ![]() Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Daar heb jij wel gelijk in, maar het is toch prettig als de final gewoon goed is
![]() hahaha, nee ik moet het inderdaad nog aanpassen. Thnx for the tip. Peace |
|
||||
|
||||
![]()
oeps deze was ik even uit het oog verloren, ik denk dat het voornamelijk ligt aan het grauwe zwart op de muren, de meeste luxehotels kiezen voor warme kleuren omdat dit meer rust uitstraalt als de kleur die je had gebruikt.
Ik zal ook maar ineens op al de rest mijn mening geven, Je karakter deed me denken aan die blauwe zangeres uit the 5th element.Ze ziet er leuk uit, maar ik denk dat haar borsten haar rug eerder gaan vermoorden als dat zij iemand vermoord ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hoi Tom,
Bedankt voor je tip man dat neem ik zeker mee voor de volgende keer. Hahahaha last van haar rug heeft ze waarschijnlijk wel ja :P Dit is ook haar final ![]() ![]() Take care |
|
|||
|
|||
![]()
Ik vind haar leuk tot de schouders... Please decapitate this woman... haha.
Het hoofd lijkt op een oost Duitse betonvechtster die te veel anabole heeft geslikt. Maar dit is geheel persoonlijk natuurlijk. Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
bwa maak dat haar grijs en het wordt echt een lachwekkende render, "granny goes serialkiller"
|
|
||||
|
||||
![]()
Bedankt voor de reply,
Het kan allemaal beter, maar ik vind het voor nu goed op naar het volgende model ![]() @ Tom hahaha dat zou inderdaad wel grappig zijn ![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|