C4DLounge.eu - Cinema 4D Gebruikers Forum  

Go Back   C4DLounge.eu - Cinema 4D Gebruikers Forum > Algemeen > De Salon

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 3 Weeks Ago
wimver wimver is offline
Member

Default wie kan een (betaalde) conversie doen voor mij?

Ik ben zelf niet meer actief met C4D bezig sinds de richting waar ik animatie gaf met C4D niet meer bestaat (Syntra West, Brugge), dus heb ik ook geen licentie meer. ( ben meer met photoshop aan het werk nu). Ik weet het, ik kan een demo versie aanvragen, maar het is al te lang geleden en ik heb niet de tijd om het allemaal weer op te rakelen, temeer daar het waarschijnlijk al sterk veranderd is in 4 jaar. Ik begin ook de pensioenleeftijd al te zien in de verte ;-)

nu heb ik een vraag van een klant om C4D files aan te leveren, maar ik heb enkel .obj of .fbx files ter beschikking. Wil iemand voor mij een file omzetten? de materialen moeten wel aangemaakt worden, maar het zijn er niet zo veel, en 3 textures te mappen (planar). Ik denk dat een geoefende C4D gebruiker er een kwartiertje-20 min over doet.

iemand?

Last edited by wimver; 3 Weeks Ago at 18:45.
Reply With Quote
Old 3 Weeks Ago
pgrooff pgrooff is offline
Moderator

Als het inderdaad niet zoveel werk is, wil ik het wel voor je doen.

-Pim
Old 3 Weeks Ago
wimver wimver is offline
Member

Dat zou fijn zijn Pim! ik stuur je een pm
Reply With Quote
Old 3 Weeks Ago
wimver wimver is offline
Member

Beste Pim, mag ik nog op je rekenen, of zoek ik naar een andere oplossing? alvast dank voor een antwoordje!

wim
Reply With Quote
Old 2 Weeks Ago
PeterL's Avatar
PeterL PeterL is offline
Admin Team

Hey Wim,
Cinema kan toch best wel OBJ en FBX bestanden openen, dus wat is het probleem precies?

Peter
Old 2 Weeks Ago
wimver wimver is offline
Member

Wel Peter, ik heb geen licentie meer van C4D, en het is al eeuwen geleden (6 jaar) dat ik er nog mee gewerkt heb, en ik heb geen tijd meer om het nu nog allemaal terug op te rakelen, ik moet tegen maandag ochtend een C4D file leveren van de file die ik hier heb in een andere app. Ik ben nu al een dag verloren doordat iemand me beloofde om het voor mij op te lossen maar ik krijg geen antwoord meer, wat ik niet netjes vind. als iemand toch beslist om het niet te doen, vind ik dat niet erg, dan probeer ik een andere weg, maar ik word daar dan wel graag van verwittigd zodat ik iets anders KAN zoeken, nu wacht ik op een antwoord en weet niet of het nog komt, en de tijd tikt. Mijn plan is nu om morgen een leuke dag met mijn dochter te cancellen en toch te proberen met de demoversie een file te genereren, maar ik zal daar gezien mijn niet meer zo jonge leeftijd een ganse dag mee kwijt zijn, terwijl ik zoiets 6 jaar geleden op een half uurtje zou kunnen geklaard hebben, ik was echt goed in C4d, vonden al mijn cursisten.

Ik ben bereid er voor te betalen, hetzelfde uurtarief als wat ik er voor zou rekenen, of iets meer, ik hoef er geen winst op te maken, ik wil gewoon mijn klant tevreden stellen, en op tijd, dat is voor mij belangrijk.

Last edited by wimver; 2 Weeks Ago at 22:16.
Reply With Quote
Old 2 Weeks Ago
roobol roobol is offline
Admin Team

Hallo Wim,

Je bent in je oorspronkelijke post vergeten aan te geven dat het urgent was. Er zijn op dit forum nog zo'n 10-tal leden actief die zo eens per week inloggen. Als Pim in de loop van de volgende week weer passeert zal hij je zeker een antwoord sturen.

Succes met de conversie.
Old 2 Weeks Ago
wimver wimver is offline
Member

Dank je Roobol voor deze verduidelijking, ik ging ervan uit dat iedereen de stelling kent dat als het voor een klant is het altijd dringend is ;-) en ik ging er ook van uit dat als ik een PM naar iemand stuur dat die dat dan ook in zijn mailbox krijgt, zodat hij tenminste een duiding kan geven van de timing. Zo werkt het bij mij in elk geval. Als iemand iets aan mij vraagt dan wacht ik geen week om hem van antwoord te dienen, dat is elementaire beleefdheid. Op de fora waar ik me doorgaans begeef ben ik anders gewoon, sorry dat ik er van uitging dat de mensen hier ook zo behulpzaam zijn. maar nu ben ik aan het zeuren, dat is niet van mijn gewoonte. ik heb alleen een super toffe dag met mijn familie moeten afzeggen, waarschijnlijk door mijn verkeerde assumptie, dus het is mijn eigen domme schuld, zal ik maar zeggen. je mag me er uit kieperen als je wil, ik vrees dat het geen zin meer heeft. het ga jullie allen goed.
Reply With Quote
Old 2 Weeks Ago
pgrooff pgrooff is offline
Moderator

Hi Wim,

Ik heb net gereageerd. Sorry voor de vertraging, maar inderdaad ik kijk niet elke dag.

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules