C4DLounge.eu - Cinema 4D Gebruikers Forum  

Go Back   C4DLounge.eu - Cinema 4D Gebruikers Forum > Beginner hoekje - Beginner Corner > Beginners forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 24th August 2016
Ramon-R87 Ramon-R87 is offline
Junior Member

Hallo allemaal,

Vanwege afstuderen, verhuizen en nieuwe baan heb ik helaas weinig tijd gehad voor Cinema 4D. Toch leek het me leuk om nog even een update te geven van wat er uiteindelijk met dit project is gebeurd. Het doel van dit project was deze 3D printer te gebruiken in een After Effects template. Sinds ik weer wat meer rust in mijn leven heb gekregen heb ik het project weer opgepakt.

Ten eerste een aantal stills:

Verder ben ik bezig met het creeŽren van de After Effects template. De bedoeling is dat men een eigen logo kan plaatsen, wat vervolgens 'geprint' wordt. Het '3D logo' is dus gebaseerd op 2D lagen en zal voor de echte 3D liefhebber natuurlijk niet zo mooi zijn dan wanneer dit in echte 3D software gemaakt zou zijn. Ik heb nog geen kleurencorrecties toegepast in dit project, en de animaties zijn nog niet helemaal perfect op de muziek geanimeerd. Om het verhaal niet al te lang te maken, hier een filmpje van de status op dit moment:

Click here to view the video

Edit: foto's waren een beetje groot, dus formaat gewijzigd.

Last edited by Ramon-R87; 24th August 2016 at 00:07.
Reply With Quote
Reply

Tags
3d printer, beginner, eerste model, makerbot replicator, wip

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules