![]() |
|
|||
|
|||
![]()
In de toekomst zal ik het nog wel verbeteren, maar toch wil ik het wel als een final bestempelen
![]()
|
|||
|
|||
![]()
perfect, and amazing wood and you was right - not me!
Pavel |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mooi, mooi... heel smaakvol!
|
|
||||
|
||||
![]()
Heel erg mooi gemaakt!!
|
|||
|
|||
![]()
Heel knap precies echt, lopen de houtnerven niet mee met de arm (of hoe noem je dat) van de viool?
|
|
|||
|
|||
![]()
Als ik een stuk hout zou uitkiezen voor een vioolarm (of hoe heet dat) te maken, dan zou ik ook geneigd zijn van de looprichting anders te kiezen.
Maar ik ben geen vioolbouwer... En dat is dan weer het voordeel van 3D tekeningen, je moet enkel de orientatie van as van de mapping aanpassen. (Denk ik, want ik ben ook geen expert in UV mappings...) En als ik nu mijn commentaar nalees, zou je kunnen besluiten dat ik beter geen commentaar zou geven... gelukkig begint het weekend.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Click image. Attachment 7122 Attachment 7124 Daar zou je je best eens in kunnen vergissen. :-)) Peace, Rich_Art. ![]()
Peace, Rich_Art. ![]() Last edited by Rich_Art; 12th March 2015 at 15:11. |
|
|||
|
|||
![]()
I can hear the music... amazing!
|
|
|||
|
|||
![]()
Ik ging je bijna gelijk geven rich, maar de looprichting op dat blankhout is wel degelijk in de lengte. Dat zijn die fijne donkere lijntjes.
Die donkere "tijgervlekken" zijn een bijzondere eigenschap van het type hout. Maar het geeft gelijk ook aan waar de verwarring vandaan komt, want die lijnen zijn na het afwerken (vernislaag en dergelijke) het duidelijkste zichtbaar. En dat toont ook nog eens de kwaliteit van dit meesterwerkje. Als je op de render in detail gaat kijken zie je ook op het tweede zicht dat de echte nerven van dit hout in de lengte lopen (duidelijk zichtbaar op het ronde uiteinde dat het dichtst bij de camera komt, het cirkelvlak in het midden )
Display Modes | |
|
|