View Single Post
Old 5th May 2009
missingpixel missingpixel is offline
Member

Default MissingPixel's WIP

Hi Folks,

Hier ook maar s m'n brouwsels neergooien.
Kan wel wat tips gebruiken om het niveau van m'n projectjes wat op te krikken. Needless to say: We love feedback!

Ben momenteel een ambitieuze poging aan het ondernemen om m'n motorfiets (Honda Hornet 900) te modelleren. Was wel een beetje af te leiden uit het geringe aantal 3D-motorfiets-modellen wat ik op fora ben tegengekomen, dat dit euhm wel erg veel werk inhoudt. Zeker omdat het een 'naked'-bike is, en dus alle motoronderdelen lekker zichtbaar zijn.
Als ik iedere week een stukje kan maken, dan komt het ooit wel goed met deze motor

Enfin, doel is voornamelijk om wat bij te leren, en wat meer verscheidene tools en tricks te gaan gebruiken om sneller tot het gewenste resultaat te komen.

Vraag me niet waarom, maar ik ben met de handvaten begonnen.
Ik wou de anti-slip-gedeeltes eens dmv een displacement of bumpmap proberen te maken. Maar dat wou niet echt lukken. Dus dan toch maar in geometrie gemaakt, en welja voor het eerst de wrap deformer gebruikt om het zwikje mooi rond een cilinder te passen.

Stuurgewichtje heb ik ook al klaar, met een vijsie erbij.

Rgds

P
Attached Thumbnails
render-handvaten.jpg   render-handvaten-wire.jpg   stuurgewichie.jpg   stuurgewichie-wire.jpg  
Reply With Quote