![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zo ja, hoe heb je het dan opgelost? |
|
||||
|
||||
![]()
Hey Pim, ik gebruik Eset Cyber security Pro. Prima bescherming tegen virussen etc.
Om mijn ID van Maxon en plugins te kunnen gebruiken heb ik Eset even uitgezet. Toen probeerde ik in Cinema4D R21 mijn ID te openen (hiervoor lukte dat niet en het programma liep dan gelijk vast) en dat ging gelijk goed. In R21 heb je een ID nodig voor je plugins. De betaalde plugins kan ik nu bij de ontwikkelaars opvragen voor R21. |
|
||||
|
||||
![]()
Nice! Heb die coonsmesh ooit eens zitten proberen maar kreeg daar weinig resultaat mee, concept is thans handig.. misschien nog eens bekijken
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu net pas ontdekt dat voor Rizom een nieuwe versie moest dowloaden, de oude plugin werkte wel maar linkt niet naar Rizom software
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Onze plugin zijn in feite niet beveiligd, vandaar dat ze gewoon blijven werken. |
|
||||
|
||||
![]()
Fijn dat het opgelost is. Ik neem aan dat je weet dat Insydium een BRIDGE software heeft geschreven zodat oude plugins ook in nieuwe versies draaien:???
https://insydium.ltd/products/bridge/ |
|
||||
|
||||
![]()
Klopt Lange280. Ik heb hem al gedownload ... maar nog niet geprobeerd. Twee bestandjes in de map van de oude plugin er bij zetten en het zou moeten werken! Ik ben benieuwd :-)
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik ben benieuwd hoe goed het werkt. |
|
|||
|
|||
![]()
Wel grappig dat jullie hier nog rondspringen. R21 alweer... poehhh getting old..
Alles goed mannen?
|
|||
|
|||
![]()
Ja, hier in Zandvoort alles goed.
Ik begin nu eindelijk jouw c4d modelling skills te benaderen! |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|