![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Iemand ervaring met een post depth of field plugin, liefst voor PS..
Vray opties zijn super maar maken renderen traag en wil wat meer controle erover.. Ik zit op mac en gebruik geen AE, plug moeten kopen is geen probleem maar wou eens horen wat mensen hier zoal gebruiken.. Thanks! (De blur tool in PS is geen optie ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
http://www.frischluft.com/lenscare/index.php
enkel PC psd :-( wel een mac versie voor AE als je een goed alternatief op mac/psd vind hoor ik het graag :-) |
|
||||
|
||||
![]()
Die staat al opgeschreven als optie maar liever niet speciaal daarvoor ae gaan gebruiken (betalen) thanks!
|
|
||||
|
||||
![]()
kan je niet gewoon in PS zelf doen?
Je kan daar ergens een map inladen (black/white) zal is kijken of dit nog is
|
||||
|
||||
![]()
voila, ps -> blur-> lens blur -> daar kan je een map inladen, deze render je mee in cinema, multi pass -> depth
|
|||
|
|||
![]() Quote:
maar daar ga je nooit een mooie Bokeh meekrijgen zelfs de DOF is niet echt super |
|
|||
|
|||
![]()
voor 40 euro haal je een echte Photoshop-killer in huis:
https://affinity.serif.com/en-gb/photo/ Daarin zit een DOF blur. Ik heb (nog) geen mac dus nog niet uitgebreid getest. En affinity designer zou illustrator wel eens pijn kunnen doen. geen subscription, stel je voor.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
maar deze gebruikt zelfs geen c4d depth channel ik wou dat affinty wat meer zijn eigen weg ging ipv een psd (een mooie en leuke) copy te zijn |
|
|||
|
|||
![]()
ik vind het vooral een goed alternatief.
wat minder toeters en bellen, maar vooral geen sluipende huurkosten.
|
||||
|
||||
![]()
PS photoshop alternatief vind ik ook te beperkt voor professioneel gebruik, hun AI alternatief daarentegen is zeer deftig.. ik weet niet hoe het nu is maar de reden wat mij daarin tegenhield was dat er geen Pantone support was.
|
![]() |
Tags |
depth of field, plugin, post |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|