![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ik heb een *.OBJ bestand geimporteerd. En deze bestaat uit ongeveer 150 parts. Met allemaal een onlogische naam.
Wanneer ik een part selecteer dan moet ik door al die parts scrollen om het juiste deel te vinden. Kan dat niet op een andere, snellere manier ? En nu staat alles qua benaming door elkaar. Hoe kan ik snel dit op alfabetische volgorde zetten. Excuses. Toch nog een derde vraag. Hoe kan ik snel de XYZ cursor in een part zetten / groet, Guus Last edited by GuusJ; 22nd May 2018 at 15:37. |
|
|||
|
|||
![]()
Vraag 1:
Scroll to first active. Dit kan je in je bij je palet toevoegen door window/customize/customize commands Als je iets selecteert en je klikt ok Scroll to first active, vind je normaal gezien je selectie in de object manager Vraag 2: In de objectmanager: view/sort by name (denk dat je het ook op flat tree moet zetten hiervoor Vraag 3: Elk object heeft een axis, het kan zijn dat deze ergens ver buiten het object staat. Deze kan je terug centreren met "center axis to" Dit kan je vinden by mesh/axiscenter/... |
|
|||
|
|||
![]()
BEDANKT
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|