![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Prachtwerk, Peter!
![]() Peter |
|
|||
|
|||
![]()
Knap werk, Peter; ben benieuwd naar het eindresultaat (zit wel snor, waarschijnlijk...).
|
||||
|
||||
![]()
Een begin gemaakt met het interieur...
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Ben benieuwd Peter. |
|
||||
|
||||
![]()
Hier een schermrender van de Landrover in een sfeertje. Nog niet door Photoshop gehaald.
|
|
||||
|
||||
![]()
Pffff. Heel knap én snel weeral, Peter!
Nognognog! ![]() Peter |
|
|||
|
|||
![]()
He Peter, gaat goed.
Modelling erg goed, lekker veel detail. Als ik weer even mag zaniken ![]() Licht, mag denk wel wat meer contrast, licht bron iets feller, wellicht GI iets lager om wat meer contrast te krijgen. Qua texturing mis ik echt leven in het bodywork, op veel fotos die je liet zien zie je dat de deuren redelijk hoppel de bobbel zijn, deukjes door de spanning die gecreëerd wordt rond de nagels. Is allemaal niet zo moeilijk, gewoon op basis van zijaanzicht texture maken, met brush wat zachte plekken creeeren en inladen als bump als flat projection. Je glanzende materialen mogen ook wel een fresnel gebruiken, deze zijn nu ook heel vlak qua reflectie. Benieuwd naar eind resultaat. |
|
|||
|
|||
![]()
Wow, modelling is echt super nice, daar betaal je al gauw wat voor op turbosquid! Mooi werk!
|
|
||||
|
||||
![]()
Mannen, bedankt voor jullie mooie en nuttige woorden en tips :-). Vooral de "handvaten" die Ztef me weer gegeven heeft... daar ga ik mee aan de gang en leren hoe deze toe te passen. Voor nu ben ik druk in ons tuintje. Houten terras aanleggen etc. Dus heb ik veel minder tijd voor Cinema4D :-( ... maar dat komt wel weer. Ik heb nog heel veel te leren en ben al blij dat ik redelijk goed kan modelleren... nu nog veel techniek betreft texturen en renderen.
Komt goed... :-). |
|
||||
|
||||
![]()
Niet te bescheiden, Peter
![]() Je levert hier weer topwerk ! Peter |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|