![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Die ga ik op het einde pas helemaal uitwerken, ik had nu deze van de knikkerbaan er snel opgezet voor de render hier..
|
|
|||
|
|||
![]()
Misschien kun je beter een WIP topic openen als je meerder wips wilt laten zien.
Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Hey Wes, ziet er allemaal al best leuk uit.
![]() De houttextuur op de vliegtuigromp zou ik in de andere richting zetten, zodat de nerven natuurlijk lopen. Dat zal meteen het realisme opschroeven. Wat splines tekenen betreft: daar had ik het in het begin ook moeilijk mee om dat in C4D te doen, maar gaandeweg ben ik volledig overgestapt naar het in Cinema tekenen van die dingen. Ik begin wel steeds met een “linear" spline te tekenen. Je kan nadien toch nog elk punt afzonderlijk bewerken door in het menu Mesh > Spline > soft of hard interpolation te kiezen ( kan ook met het contextueel menu natuurlijk ). Op die manier kan je perfecte curves tekenen... Peter |
|
|||
|
|||
![]()
LoL ik begin ook altijd een linear spline en pas het daarna aan waar nodig..
Al teken ik tegenwoordig al mijn splines in Moi3D... Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Quote:
![]() Last edited by Wes; 21st September 2012 at 11:51. |
|
||||
|
||||
![]()
Rich_Art bedoelt waarschijnlijk dat je de naam van je topic beter kunt aanpassen. Bv van "Houten speelgoed - Knikkerbaan" naar "Wes WIPS" oid, zodat de leden weten dat er meerdere onderwerpen in voorkomen. Uiteraard kan hij gewoon in het beginnershoekje blijven staan... :-)
|
|||
|
|||
![]()
Jups, gewoon een wip topic aanmaken en daarin verder gaan met alle hande wips of de titel van dit topic aanpassen naar Wes Wips.
Dat houdt de boel wat overzichtelijker.. Je kan natuurlijk hier in het beginners hoekje blijven... No problemo.. Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Verdere vorderingen.. als er iemand wat leuke tutorials heeft om de basics van belichting /ondergrond/achtergond onder de knie te krijgen, shoot!
Ik krijg de topictitel hier blijkbaar zelf niet aangepast.. |
|
|||
|
|||
![]()
Als je jouw eerste post aanpast dan moet je even op "Go advanced" klikken. dan kun je de titel aanpassen.
Attachment 8336 Maar ik heb het al gedaan voor je. :-) Peace, Rich_Art. ![]()
Peace, Rich_Art. ![]() Last edited by Rich_Art; 12th March 2015 at 14:11. |
|
||||
|
||||
![]()
^ Zo had ik het ook gedaan, was enkel zichtbaar op de eerste post bij mij achteraf.. anyway bedankt!
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|