![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hoe kan ik in een Mograph Python Effector de waarde uitlezen van een Mograph shader effector?
-Pim |
|
||||
|
||||
![]()
Welke waarden verwacht je te verkrijgen ?
Uiteindelijk produceert de Shader Effector, net als alle andere Effectors, gewoon MoData Arrays (kleurwaarden, weightwaarden, ... ). Die kan je allemaal uitlezen. |
|
|||
|
|||
![]()
Ik wil de kleur (ofwel de z/w) waarde van de noise uitlezen.Zie plaatje.
Met deze (pixel) waarde wil ik dan mijn object vervormen (eigenlijk probeer ik in 1e instantie de Proc3Durale van Vonc na te bouwen). Als ik je goed begrijp moet ik dus de kleur-array uitlezen. Maar die array bevat alleen een kleur vector per clone? MODATA_COLOR Vector Color of the clone. Ik wil de shader effector gebruiken omdat je die zo makkelijk kan aanpassen. Het uiteindelijke resultaat wil ik dan uitlezen en gebruiken om mijn object te vervormen of (een ander idee) iets met de clones te doen. Hopelijk maak ik mezelf een beetje duidelijk. -Pim |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alternatief kan je dus enkel je eigen Noise2Pixel schrijven ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Bedankt.
Ik ben bezig een eigen Noise2Pixel te schrijven. Dat is op zich niet zo moeilijk, alleen is de shader effector veel makkelijker. Maar het is wel een goed idee. Zo heb ik zelf controle over de noise parameters, de grootte, etc. -Pim |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|