![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hello,
Started a new scene.... I hope this works, i am not a expert in modeling ![]() Now creating the inside ??, trims, light, seats... ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Je blijft in de kermisstemming zie ik, en een heel goed begin; als je modelleer adviezen wilt soms best ook eens een cell render posten.
Benieuwd naar het vervolg, laat maar komen..
|
||||
|
||||
![]()
Hey,
Adviezen, laat ze maar komen ![]() Maar ik maak het mij graag moeilijk, toen ik starte zij ik nog tegen mijzelf doe dit nu gelijk van onder naar boven, maar moest zo nodig eerst de voorkant in elkaar knutselen, en dan was het krabben, voor de achterkant ![]() Heb een probleem voor de zetel, en vrees dat ik met mijn lichten ga afzien. Ik moet exact dezelfde contouren kunnen maken, en dan een leuk rooster enz... Heb al "split" gevonden, dus hoop dat ik hiermee verder graak ![]() Maar de verhoudingen zijn fout ![]() Ik kan het nog fixen, hoop ik... maar heb geen afmetingen gevonden van die dingen. Dus het is koffiedik kijken ![]() Mijn Macje zal afzien bij het renderen, dat weet ik nu al... Ben me nog aan het verdiepen in inspiratie voor de backwand, veel lichtjes dus ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Let there be leather
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Hallo,
Wat denken jullie van de verhoudingen? De auto wordt nog verder aangepast, maar dit zou een invalshoek voor de camera kunnen worden. Uiteraad komt er een andere belichting, dit even copie / paste om iets te hebben van licht ![]()
|
||||
|
||||
![]()
I think it is a dynamic composition.
Display Modes | |
|
|