![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hey heren,
Nou 7 jaar weer eens een vraag van mijn kant. :-) Ik wil een nieuwe wacom kopen. Ik dacht aan een A4 formaat maar nu zie ik dat bij Wacom wel het ea is veranderd sinds ik mij bezig hield met C4D en aanverwante zaken. Wat is een goede tekentablet op het moment? Het hoeft geen tablet met ingebouwd scherm te zijn. Het is voor mijn meissie die echt heel knap kan tekenen en PS wil gebruiken om composities te maken die ze vervolgens gaat teken op papier met pastelpotloden. Kijk voor een kleine impressie op. https://www.reddit.com/user/IreneRijk/ 22.8K likes op haar laatste tekening in een dag is niet verkeerd lol. Maar dat terzijde. Wat is een goede A4 tablet in deze dagen? Ik geloof dat de Intuos Pro Large niet echt meer te verkrijgen is. EOL waarschijnlijk.
|
||||
|
||||
![]()
Wacom is nog steeds de standaard, als ze op Mac werkt kan ze ook iPad gebruiken als tablet. Dat zit nu standaard in hun systeem onder Sidecar
|
|
|||
|
|||
![]()
Ze werkt op mijn laptop waar ik al mijn C4D werk mee gemaakt heb. Prima ding nog. zelfs na al die jaren.
|
||||
|
||||
![]()
Hey René,
Ik heb een wacom Intuos Pro Medium (A5) tablet. Dat is m' n 3de A5- tablet en vind ik persoonlijk meer dan groot genoeg, vermits ik het op m' n schoot leg om te tekenen. Ik heb ook een A4 model gehad, maar dat vind ik te groot. Er zit ook nog een serieuze rand rond hé... ![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Wat een geweldig mooie tekeningen van je "meissie" René. helemaal perfect!
|
|
|||
|
|||
![]()
Dank jullie voor de reacties.
Persoonlijk denk ik dat een A4 ook te groot is inderdaad. Ik ga eens kijken voor een maatje kleiner. @Peter, Dank je. Ze is nu met honden bezig, zo bizar knap weer. Ik wist wel dat ze kon tekenen maar zo goed niet.. lol...
Display Modes | |
|
|