![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Geen idee waarom ik niet eerder een wip thread heb aangemaakt maar t leek me erg handig aangezien ik heel veel met cinema aan het werk ben de laatste tijd
![]() Dus voortaan zullen hier mijn wips verschijnen ![]() K kwam een lighting tutorial van Carles Piles tegen op internet waar hij een middeleeuwse steeg had gemaakt. Ik wilde ook zo iets maken en dat heeft mij ook geinspireerd tijdens dit project waar ik nu mee bezig ben. Ik moet nog de rook toevoegen wat uit de wapen smederij "a-mace-ing' komt maar dat render ik als laatst aaangezien dat erg lang duurt. (bedankt voor de hulp daarmee Genie ![]() De belichting moet waarschijnlijk ook nog aangepast worden en een achtergrond moet ook toegevoegd worden. |
|
|||
|
|||
![]()
Dat is zijn scene maar met wat aanpassingen van jou... :-)
Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ja in zijn scene staat alleen die brug, die heb ik wel wat anders gemaakt, en dat poppetje.
Voor de rest inderdaad allemaal dingen zelf erbij verzonnen K was eerst van plan om gewoon met de belichting te oefenen maar toen leek het me wel leuk om er van alles bij te maken. |
|
|||
|
|||
![]()
Zolang je de credits van Carles Piles er maar bij vermeld. :-)
Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Hola, k had afgelopen week al een wip gepost maar die was verdwenen door de downtime ofzo
![]() Anyway hier een render van mijn hobbit hol uit the lord of the rings/ the hobbit ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja er zijn wat posts verdwenen de afgelopen dagen.. We zijn al aan het kijken naar een andere host..
Leuk begin... Peace, Rich_Art. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
No problem! kan gebeuren
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Alle muren zitten er in, nu nog de twee kleine raampjes ( die denk ik erg lastig gaan worden want met een boolean lukt dat niet echt) en het grote ronde raam
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En de laatste wip voor vanavond met het raam erbij.
Weet iemand hoe ik die rare tri-gons kan schoonmaken in het dak? of is dat überhaupt wel te doen? |
|
|||
|
|||
![]()
Ziet er goed uit... IK denk niet dat je daar nu nog iets aan kunt doen...
Zolang het geen shading errors geeft dan zou ik mij er niet te druk om maken.... Peace, Rich_Art. ![]()
Display Modes | |
|
|