![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hallo allemaal,
Ik sta op het punt om een nieuwe monitor aan te schaffen. Op het moment gebruik ik een 22" van ASUS, hij bevalt prima alleen is hij voor designen niet geschikt. Hij kan bijvoorbeeld niet goed omgaan met kleuren en gradient ramps, dit is helaas een hardware matig probleem. Ik vroeg me af of jullie misschien een awsome design monitor kunnen aanraden? Het liefste eentje met een Full HD resolutie. Alvast bedankt!! Grtz Maboroshi
|
|||
|
|||
![]()
hmmmm, awesome heeft ook een prijskaartje
![]() Persoonlijk vindt ik mac monitoren wel erug goed en ook een ander merk wat nooit teleurstelt is Eizo... Wat voor een beeldscherm je koopt hij zal nooit het zelfde zijn als een ander... ook al zet je er het zelfde model nog een keer naast. Kleurechtheid, contrast en helderheid blijven altijd zo'n ding, ik hoop dat je iets vindt wat past... wat je gaat kiezen heeft denk ik het meest te maken met je cashflow ![]() Greetz Dutch
|
|||
|
|||
![]()
Idd Eizo zijn goede monitoren, al zijn de monitoren van Samsung ook niet te vergeten(grootste panel fabrikant ter wereld)
Nadeel van de apple monitoren, ze zijn niet in hoogte verstelbaar, maar de eenvoud en schoonheid det je dat weer even vergeten als je last hebt van je nek. D(h)ell zijn ook niet verkeerd en komen ook vaak voor in productie omgevingen. |
|
||||
|
||||
![]()
voor mij maar 1 mogelijkheid en dat is Apple! Maar heb in de tijd ook bespaard en een samsung genomen, leuk beeldscherm maar op effen kleuren zie je de refresh rate, dus lastig. Neem niks blinkend of met blinkende randen, kan je dus echt niks mee doen. Nu voor de apple schermen, heeft apple iets leuks gevonden dat je der ineens een kaart mag bijkopen grrr anders past dat niet.
![]() zeker geen nuovo kreeg daar hoofdpijn van. Heb wel eentje van hun een kleintje als tweede scherm en dat is zeer goed, maar ook al oud dus toen mischien nog een andere kwaliteit. Nu moet goedkoper en goegkoper worden gemaakt. Check ook is even Formac, die hadden ook leuke schermen. Of anders Lacie?? Groeten
|
|||
|
|||
![]()
Heb je al eens naar Vieuwsonic gekeken
|
|
||||
|
||||
![]()
Voor een goede prijs/kwaliteitverhouding zijn de schermen van Samsung vaak erg goed, dus moest je niet teveel willen uitgeven is dat wellicht een optie.
|
|
||||
|
||||
![]()
inderdaad, samsung is ok! Wel best even kijken online welke serienummers ok
zijn! er is een A en een B reeks!! groeten
|
||||
|
||||
![]()
Is er een belangrijk verschil tussen die A en B types?
|
|
||||
|
||||
![]()
volgens wat ik gelezen had wel ja. :-)
Maar het was omgedraaid en dacht dat B beter was dan A maar daarvoor moet ik eerst weten welk scherm hij wil. Dan kan je dat type even ingeven bij google et voila! Dat ik een aankoop doe, eender de welke wordt dit eerst grondig doorgelicht met google en reviews. Met die info ga ik dan naar de winkel waar alles in real wordt bekeken. Die blinkende dinge geven dus minder details weer, dus daarvoor ben ik ook al niet voor een imac wegens dat blinkend spectakel. greets
Display Modes | |
|
|