![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ik heb door de jaren heen wat libraries aangemaakt en aangekocht, deze zouden echt eens moeten opgekuist worden.. vooral de naam aanpassen zodat ze alfabetisch wat bij mekaar komen te staan in de lijst.
Als ik deze rechtermuisknop klik zijn ze allemaal "read only", ik ben al op de locatie waar de .lib4d files staan in de finder gaan kijken en de folder is read & write ingesteld.. Any tips? Thanks! |
|
|||
|
|||
![]()
Mag ik in deze een bijkomende vraag stellen? Wat ik vind het ook altijd een rommeltje.
Waarom zitten bij de studioversie alle libraries van de andere versies helemaal verspreid in andere mappen? Als je dan een voorwerp zoekt moet je (enkel al voor de standaard meegeleverde libraries) op 4 verschillende plaatsen gaan zoeken. Of doe ik hier iets verkeerd?
|
||||
|
||||
![]()
Ondertussen zelf al gevonden..
Om de een of andere reden maakt C4D de libraries automatisch read only als je ze in de browser folder zet die in je application zit. In plaats daarvan haal je alles eruit en ga je in je preferences op zoek naar de Maxon folder en daar kan je in de juiste C4D versie ook een browser folder vinden. Verplaatst en C4D gereboot en nu kan het wel! |
|
|||
|
|||
![]()
Bedankt voor de tip.
Vandaar dat steeds meer plugins ook daar worden geïnstalleerd. |
|
||||
|
||||
![]()