![]() |
|
|||
|
|||
![]()
iemand ervaring met aanmaken/viewen van 3D pdfs?
|
||||
|
||||
![]()
Beetje Dweemes... probleempje?
|
|
|||
|
|||
![]()
ik wil vlot kunnen communiceren over technische aangelegenheden met mensen die ofwel geen 3D soft hebben, ofwel de foute
![]() Anderzijds heb ik weinig zin om aanzichten en dergelijke te beginnen voorzien van maten en dergelijke. C4D is daar niet echt op voorzien en voor inventor en de solid works van deze wereld moet je ze allemaal hertekenen. Zou het niet mooi zijn dacht ik dat er zoals in de grafische wereld een soort universeel ding bestaat dat iedereen kan openen en bekijken gratis voor niks. Een PDF dus, en ja, het bestaat. vraag is nu enkel, hoe maak ik dat aan.
|
||||
|
||||
![]()
Als je een gerenderd beeld van Cinema4D opent in Photoshop kun je het weer "wegschrijven" als PDF.
|
|
|||
|
|||
![]()
ik bedoel 3D hé, ook nadat je er een pdf van hebt gemaakt.
|
||||
|
||||
![]()
@peter: Maar dan kun je er toch niet om heen navigeren?
|
|
||||
|
||||
![]()
Nooit van gehoord... een PDF die 3D is :-)
|
|
||||
|
||||
![]()
Je hebt er een programma voor nodig Dweemes. Kijk maar eens op deze link.
http://www.pdf3d.com/pdf3d_reportgen.php#P1 |
|
||||
|
||||
![]()
Hier een voorbeeld bestand van die site... leuk man... wist niet dat het bestond!
|
|
|||
|
|||
![]()
inderdaad, dat bedoel ik, hoewel meten zelfs in acrobat pro niet moglijk lijkt.
Maar je kan via de werkbalk een hoop instellingen veranderen. Probleem is: ik vertrouw geen bedrijven die je een contact form laten invullen met de vraag of ze je een prijs kunnen doorgeven. Dat zijn doorgaans gesloten spullen die enkel voor een select clubje toppaketten beschikbaar zijn aan dito prijzen. Misschien wachten tot blender dit in zijn soft schrijft...
Display Modes | |
|
|