C4DLounge.eu - Cinema 4D Gebruikers Forum  

Go Back   C4DLounge.eu - Cinema 4D Gebruikers Forum > WIPS/FINALS > Advanced Work in Progress (WIP)

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 27th March 2016
Rich_Art Rich_Art is offline
Erelid

Ik vond het na 17 jaar wel leuk geweest. Tijd voor nieuwe dingen. Heb mijzelf een nieuwe gitaar cadeau gedaan, heb van de week naast mijn xbox one ook een ps4 gekocht. Ook bak ik veel (ben van origine pattesier). Dus teveel om ook nog C4D er naast te doen.
Mijn kennis van C4D is weg hoor. Lol

Peace,
Rich_Art.
Reply With Quote
Old 27th March 2016
Ztef Ztef is offline
Member

Oh, haha! Ja dat kan ook! Mijn hobby was modelleren, daarna ging ik in design, heb een eigen design studio waar we juist veel fysieke dingen maken. Ik liep stage bij Aldo Bakker, die gebruikte een 3d-er die rhino gebruikte, maar de kwaliteit was echt niet goed, dus zo creŽerde ik met m'n cleane strakke 3D modellen een luxe positie en zo was het 3D modelleren in de late uren nog ergens goed voor, hehe. Sindsdien wordt cinema 4D door mij ook gebruikt voor fysiek uit voeren van projecten, zoals CNC frezen enzo. Heb via Rhino een manier uitgevogeld om polygon modellen te vertalen naar solids en surfaces voor exporteren naar STP, IGES modellen. Dus nu werk ik beetje hybride met Cinema 4D/Solidworks, hangt af van wat t is, welke tool ik inzet. Renderen uiteraard in Cinema 4D.
Als je checkt op www.aldobakker.com zijn bijna alle projecten van de laatste 3/4 jaar gevormd naar mijn 3D mallen/bestanden.
Reply With Quote
Old 27th March 2016
Ztef Ztef is offline
Member

Tussen t eieren zoeken nog wat stappen gemaakt, heb details even gelaten voor wat ze zijn, nu eerst ff het bodywork neerzetten.
Attached Images
File Type: jpg BMW_4seriesWIP05.jpg (164.2 KB, 24 views)
Reply With Quote
Old 28th March 2016
missingpixel missingpixel is offline
Member

Mooi spul! Altijd prettig als je het meteen ook ff in een lekkere studiosetup zet. Keep it up!
Reply With Quote
Old 28th March 2016
Ztef Ztef is offline
Member

Thanks. Zag jou webpage, erg sweet werk wat je maakt.
Reply With Quote
Old 28th March 2016
missingpixel missingpixel is offline
Member

Hey thanks man. We delen dezelfde passie gok ik zo. Heb je nog een linkje waar ik nog andere van je automodellen kan bewonderen? C4Dnexus dateert nog van toen ik met cubusjes en booleans aan het knoeien was namelijk ;-)

Ik vind de nauwkeurigheid en strakheid van je model tot dusver behoorlijk hallucinant. Meer van dat zou ik zeggen!
Reply With Quote
Old 28th March 2016
Ztef Ztef is offline
Member

Nee, helaas niet. Omdat ik voorheen niet zon super computer had, kwam ik nooit tot een final render, dat duurde me te lang, begon ik weer aan wat nieuws. Heb destijds denk ik alle BMW modellen gemaakt die er waren tussen 2004 en 2008, maar goed nu is dat anders! Hoop wel ander werk snel online te gooien.
Reply With Quote
Old 28th March 2016
Rich_Art Rich_Art is offline
Erelid

Quote:
Originally Posted by Ztef View Post
Oh, haha! Ja dat kan ook! Mijn hobby was modelleren, daarna ging ik in design, heb een eigen design studio waar we juist veel fysieke dingen maken. Ik liep stage bij Aldo Bakker, die gebruikte een 3d-er die rhino gebruikte, maar de kwaliteit was echt niet goed, dus zo creŽerde ik met m'n cleane strakke 3D modellen een luxe positie en zo was het 3D modelleren in de late uren nog ergens goed voor, hehe. Sindsdien wordt cinema 4D door mij ook gebruikt voor fysiek uit voeren van projecten, zoals CNC frezen enzo. Heb via Rhino een manier uitgevogeld om polygon modellen te vertalen naar solids en surfaces voor exporteren naar STP, IGES modellen. Dus nu werk ik beetje hybride met Cinema 4D/Solidworks, hangt af van wat t is, welke tool ik inzet. Renderen uiteraard in Cinema 4D.
Als je checkt op www.aldobakker.com zijn bijna alle projecten van de laatste 3/4 jaar gevormd naar mijn 3D mallen/bestanden.
Staat inderdaad leuk spul tussen.. Heb ook nog een tijdje met solidworks gespeeld maar vond moi3D beter geschikt voor die simpele dingen die ik maakte.

Peace,
Rich_Art
Reply With Quote
Old 30th March 2016
Ztef Ztef is offline
Member

Deurtje er in, ff zitten puzzelen met de polygonen bij het lucht boemerang dingetje op de zijkant, maar.. gelukt! Binnenkort verder met Bodywork, gaat altijd wel snel, dus hoop snel achterkant met kofferbak/achterbumper te showen!
Attached Images
File Type: jpg BMW_4seriesWIP06.jpg (222.7 KB, 21 views)
File Type: jpg BMW_4seriesWIP07.jpg (137.2 KB, 23 views)
Reply With Quote
Old 31st March 2016
lange280's Avatar
lange280 lange280 is offline
Member

Netjes man...
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules